kita tahu hidup susah..

:: It's time for the bros to have a little romance ::

Posted by A m a l - -

Malam semalam, gua ter'klik' pada satu link blog kat facebook(malas gua nak quote nama blog tu)...gua orait jer baca entry yang dia tulis cam maksum jer tu..sampai lerr satu part yang gua rasa ntah ape-ape ntah mamat ni


..dia berkongsi tips tentang bagaimana untuk me'layan' junior-junior yang baru sampai di university masing-masing....

Antara yang dikongsikan ialah menghantar makanan setiap hari lah, sms adik-adik mengatakan yang kita rindu pada mereka lah, belikan mereka hadiah lah, spend banyak masa dengan mereka lah and macam-macam lah perkara BROMANCE yang diajar untuk melayan adik-adik junior ni...

tak sempat gua habis baca entry tu,, gua gi tandas jap pi muntah-muntah hijau before sambung baca balik...

oH PELISSSSSSSSSSSS LAH !!!!!

kau GAY ke aper bai??

rilex-rilex sudah lerr.. junior tu bukan budak kecik...rata-ratanya semua dah berumur 20 tahun ke atas...diorang dah matured and mumaiyiz abes dah tuk hidup dalam life ni..yang kita nak manja kan dia super-duper tu kenapa ekk??

............................


(off topic)

weyh, kite selalu complaint yang madu'u kita manje lah.adek-adek ramai yang dah taknak 'follow' kite dah bile dah naik second year....ramai yang taknak jadi naqib lah..banyak songeh lah and macam-macam lagi...

tapi bai, kita terlupa satu perkara...siapa yang jadikan diorang MANJA?? 

siapa yang LEMBIK kan diorang??

takde orang lain bai...kite sendiri yang meLEMAK kan mereka dengan segala jenis kesenangan and kenikmatan hidup di luar negara tanpa rasa susah..

and bila sampai waktu nak hand-in kan kepada mereka 'TUGAS' yang ternyata berat dan mencabar hidup ni...jangan salahkan mereka cos mereka MANJA dan LEMBIK ..

salahkan diri kita sendiri cos tak pernah 'ajar' mereka jadi 'KERAS'

P/S- aku geliiiii dengan senior yang selalu call hampir setiap malam nak sembang-sembang dengan cara yang penuh ke-abang-an..cos ianya sungguh tak 'cool' dan boleh mendatangkan 'fitnah' kepada housemate lain yang mendengar perbualan...sorry la beb kalau ade yang terasa..





One Response so far.

  1. Anonymous says:

    betol.......jgn slhkan mad'u kalau tak nk jdi naqib.....hahahahaaa...aku mgsa keadaan nih...kikiki