kita tahu hidup susah..

:: Teruja....::

Posted by A m a l - -





 kenal tak siapa dia ni???

mungkin tak ramai yang kenal dia kan??...

sebab dia bukan artis pun...

tapi aku rasa popularity dia dah setaraf ngan artis kot...

nama dia amri...tapi entah ader orang panggil dia lutfi...

tak tahu nama penuh dia apa...

dia dikurniakan bakat menyanyi dan mengubah lirik...

dia banyak translate lagu2 mat salleh kpd bahasa melayu...

and yang paling best skali suara dia juga boleh la dikatakan terbaek..

aku sudah meminati lagu2 dia ni since 2-3 tahun lepas...

among lagu dia yang popular is "I'm Yours malay Version"

..........................

tapi yang membuatkan aku terkejutnya ialah...

bila aku mengetahui dia student medic kat Durham,Uk..

(kagum cos sibuk2 medic pun sempat buat benda2 camni)

bertambah terkejutnya lagi bila dia ader fan's club sendiri....

dan seperti manusia2 popular yang lain...dia juga mempunyai facebook fan's profile...

...................

secara tak sengaja aku di invite oleh kawan aku tuk join fan profile dia...


and aku join jerlah...pastu aku bagi ler comment sket2...

pastu malam tadi...

teruja dan tergezutnya aku bila....

bila dia....

dia akhirnya...

tanpa segan-silu...

serta penuh perasaan rendah diri....




bbbal....







balas comment aku.....





kalau korang jadi aku mesti korang terkejut bukan???

iyalah..macam sorang yang kau cam admire pastu berinteraksi dengan kau...

(ah, sudahlah...aku tahu korang tak paham...malas da aku cerita...)

akhir kata..terimalah lagu raya versi perantauan yang si amri ni nyanyikan...aku rasa best jer...

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Well, actually Amri bukan buat medic kat durham... dia student phd kat durham university, UK .. computer science....

  2. A m a l says:

    oo yeker??

    giler ar...phd?????

    lagi kagum...

    p/s- still 'Dr' jugak nanti...hihi