kita tahu hidup susah..

:: Freshers Week ::

Posted by A m a l - -

Chapter 13 : Escape class Prof. Chandrahalal

aku malas giler nak pergi class pagi ni...

dah ar class start kul 9am..

seriously malas...

mata berat jer...

dahi rasa cam nak demam..

badan sengal-sengal jer nak bangun..

pukul 7.30am, alarm hanset bunyi suruh pergi class..

aku capai alarm, off-kan and terus berlingkar di bawah duvet yg tebal lagi warm...

sangat selesa rasanya..

ntah camner ntah, aku termimpi yg Prof.Chandrahalal masuk dalam mimpi aku and paksa aku pergi class..

aku bingkas bangun, buka laptop tengok weekly schedule...

''alamak, betul ar..."

first class mmg class dia...

siyot tol...

waktu tu, kepala aku terbayang-bayang akan wajah Prof.Chandrahalal yg tak pernah puasa walaupun namanya halal itu, sambil menggogok air dengan rakusnya selepas menyampaikan lecture biochem-nya dalam bahasa inggeris tetapi sangat thick dengan indian accent dia...

aku terus buka lecture notes kat dalam laptop...

alhamdulillah...semuanya macam aku dah belajar...so, aku mengambil keputusan tuk sambung tidur semula before bangun kul 9.30am tuk attend next lecture...

Chapter 14: Berjalan-jalan di hadapan Astra Hall sempena 'Fresher Week'..

bagi yang tak biasa dengar nama 'Fresher Week' ni, aku rasa korang pun boleh expect apa maksud dia..

maksud Fresher week ni adalah week for juniors or first year student at university..

so, ader banyak giler club yang pelik2 ar macam Lolipop party, Homosex Soc, Green Soc and macam2 lagi ar...

aku tgok banyak gak club yang best2 tapi sebab aku taknak ler active sangat, aku just join ISOC(islamic society) and International Student Society...

aku tibai banyak gak ar Goodies Bag yg mempunyai banyak coklat dan lolipop yg best2 di dalamnya..

Untuk Sport pula, aku join Mixed martial Art Club...cos aku sangat2 teruja akan cerita Never back Down tahun lepas...

Pali sound aku, "kang kena tumbuk ngan Irish kang padan muka"...

alar, mentang2 ar dia masuk archery club....

apa dia ingat archery club takde injuries ker??

kang bontot terkena anak panah irish kang baru tahu...

haha..

alar, lantak ar aku nak masuk aper..

dah memang martial art sebati dalam diri aku, so takkanla aku nak lepaskan peluang ni...

tanpa bersalahan dan segan-silu lagi aku terus register masuk club ni and terpaksa membayar 10 euros for registration fees...

pastu aku terus menuju ke Sport Shop tuk beli Gumshield bagi melindungi gigi aku yang comel ini...

dan aku berharap sangat pasni aku jadi sangat2 hebat dalam martial art ni, seperti hero never back down itu...



hopefully...



ok jumpa lagi k? salam....