kita tahu hidup susah..

:: Yabedabeduu..sudah ada 11 !!! ::

Posted by A m a l - -


Alkisahnya bermula sebaik sahaja aku selesai pulang ke rumah daripada class tengah hari tadi..

seperti biasa aku buka laptop tuk check e-mail, facebook and etc...

tiba-tiba, mataku tertarik akan sesuatu notification pada dashboard account blog aku..

11

11..

fo..

follo....

followw..

followerss.......??

betul ker ni??

terkebil-kebil mataku melihat akan fenomena yg pada akalku agak pelik sekali..

lantas, aku terus click pada follower list aku untuk mengetahui 'who's that pokemon' itu...

OoOoOo...ok..

aku kenal budak ini..

ridhuan ahmad samsuri...

kawanku di kmb dahulu...

terima kasih pada kamu kerana sudi mengikuti 'hujungnya jauh ,pangkalnya belum tiba ini'..

p/s-kepada follower2 lain..terima kasih juga ya..